קטגוריות

ראשי| מדיניות החזרות, החלפות והחזרים

מדיניות החזרות, החלפות והחזרים

עבור מוצרים שנרכשו באתר זה ונמסרו, אנו מציעים החזרות והחלפות חינם תוך 30 יום ממועד המשלוח באמצעות התווית שסופקה מראש. בשלב זה, לקוחות בינלאומיים אחראים להחזיר אותם על חשבונם.

אנו ממליצים לנסות את המוצר בתוך הבית על מנת לשמור על מצבם המקורי שכן, אלא אם כן אתה שולח אותם בחזרה מכיוון שהם פגומים, יש להחזיר את כל המוצרים, כולל שרוכים נוספים שסופקו, במצבם המקורי ללא שחוקים, לא מכובסים, ללא פגיעה, ללא שימוש, ועם כל התגים המקוריים מצורפים.

קופסאות נעליים מהוות חלק חשוב מהצגת המוצר, ולכן יש להחזיר את אלו, ואת כל האריזה והתיוג, ללא פגע, יחד עם המוצר/ים.

מוצרים שנרכשו בחנות יש להחזיר לחנות. מוצרים שנרכשו באינטרנט יש להחזיר דרך האתר שלנו.

אם אתה מקבל מוצרים פגומים או פגומים או נתקלת בבעיית איכות, צור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו לקבלת עזרה.

שימו לב: החזרים יונפקו על סמך צורת התשלום המקורית. אנא המתן עד 10 ימי עסקים לעיבוד ההחזרה שלך לאחר הגעתה למתקן שלנו. תקבל דוא"ל לאחר עיבוד ההחזר שלך והנפקנו את ההחזר שלך.


כיצד להחזיר ולהחליף

אם ההנחיות לעיל התקיימו, תוכל ליזום החזרה או החלפה.

עם הגשת ההחזרה או ההחלפה המקוונת, תקבל תווית החזרה בתשלום מראש (הדפס את התווית שלך בבית) או קוד QR (אפשרות ללא מדפסת) יחד עם תלוש אריזה להחזרה כיצד לשלוח את ההחזר שלך אלינו בדוא"ל.

החלפות יעובדו לאחר שנאשר פריטים שהוחזרו התקבלו על ידי המוביל.

כל ההחלפות כפופות לזמינות המוצר. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לספק החזר במקום החלפה בכל הנסיבות.

אם ברצונך להחזיר את ההזמנה שלך ללא שימוש בתווית ששולמה מראש, או שלא סופקת לך תווית, תצטרך להחזיר את ההזמנה שלך ולשלם את עלויות משלוח ההחזרה ולשלוח אלינו את המוצרים שלך. אנו ממליצים לכלול את החשבונית המקורית שלך הכלולה בחבילה ולהשתמש בשירות במעקב ולשמור את מספר מעקב ההחזרה שלך לעיון.

Copyright © 2024 Koifootwearisrael.