קטגוריות

ראשי| תנאי השירות

תנאי השירות

1. תוכן האתר

כל החומרים באתר זה הם בבעלות או ברישיון של האתר שלנו ו/או ספקי הצד השלישי שלו. הטקסט, התמונות, הגרפיקה, קבצי הווידאו וסידורם באתר כפופים כולם לזכויות יוצרים והגנה אחרת על קניין רוחני. אין להעתיק, להציג, להפיץ, לתת רישיון, לשנות, לפרסם, לפרסם מחדש, לשכפל, לעשות שימוש חוזר, למכור, לשדר, להשתמש ליצירת יצירה נגזרת, או להשתמש בכל דרך אחרת לציבור או מסחרי. למטרות ללא הסכמה מפורשת בכתב מאתר האינטרנט שלנו . הגישה לאתר והשימוש בו הם לשימושך האישי בלבד. אתה רשאי להוריד, להעתיק או להדפיס את תוכן האתר לעיונך האישי בלבד. שום זכות, בעלות או עניין בכל אחד מתכני האתר לא מועברות אליך כתוצאה מכל הורדה, העתקה, הדפסה או שימוש באתר.

 

2. פרטיות

למידע על האופן שבו האתר שלנו אוסף, משתמש וחושף מידע ממשתמשיו, אנא עיין במדיניות הפרטיות שלנו השימוש שלך באתר מעיד על הסכמתך לנוהלי הנתונים המצוינים במדיניות הפרטיות שלנו.

 

3. סימני מסחר

כל הסימנים המסחריים, סימני השירות, הלבוש המסחרי, הסיסמאות והלוגו המוצגים באתר הם רכושם הבלעדי של האתר שלנו , הספקים והשותפים של האתר שלנו , או בעליהם בהתאמה, ואין להעתיק, לחקות או להשתמש בהם, כולו או חלקו, ללא אישור מראש ובכתב מאתר האינטרנט שלנו או מבעל הסימן המסחרי הרלוונטי. שום דבר בתנאים אלה לא יהווה ויתור על כל סימן מסחרי או זכויות קניין רוחני אחרות הנוגעות לשם, לוגו או סימן מסחרי. לידיעתך, האתר שלנו עשוי לאכוף את זכויות הקניין הרוחני שלו במלוא היקף החוק.

 

4. קישורים לאתרים אחרים

האתר עשוי לכלול קישורים לאתרי אינטרנט אחרים או מקורות מידע אחרים. האתר שלנו מספק קישורים כאלה רק לנוחיותך. האתר שלנו לא בדק את התוכן של אתרי צד שלישי אלה, וגם האתר שלנו לא תובע אחריות כלשהי לתוכן או ההתאמה של אתרי צד שלישי אלה, והאתר שלנו אינו נותן אחריות מפורשת או משתמעת לגבי הדיוק, תאימות לזכויות יוצרים, חוקיות, סחירות , או כל היבט אחר של התוכן של קישורים כאלה. הכללת קישורים אינה מעידה על תמיכה באתרים שלנו על ידי אתר האינטרנט שלנו או כל קשר להפעלתם. השימוש באתרי צד שלישי הוא על אחריותך בלבד. על ידי גישה לקישורים אלה, אתה מאשר שאתרים או מיקומים אחרים כאלה אינם בשליטת האתר שלנו ואתה מסכים שהאתר שלנו לא יהיה אחראי לכל מידע או קישורים נוספים שנמצאו באתר או במיקום כזה, או לשימוש שלך באלה. מֵידָע.

 

5. רישום, חשבונות וסיסמאות

גישה לשירותים מסוימים באתר עשויה לדרוש רישום ויצירת חשבון. אם אתה יוצר חשבון באתר, אתה מסכים להיות אחראי לשמירת הסודיות של שמות משתמש, סיסמאות, שאלות ותשובות אבטחה, או מזהי חשבון אחרים שתבחר, ולכל הפעילויות המתרחשות תחת מזהי חשבון כאמור. אתה מסכים להודיע מיידית לאתר שלנו על: (i) כל אובדן של שמות המשתמש, סיסמאות, שאלות ותשובות אבטחה, או מזהי חשבון, ו-(ii) כל שימוש לא מורשה בשמות המשתמש, הסיסמאות, שאלות ותשובות האבטחה שלך, או מזהי חשבון. האתר שלנו לא יהיה אחראי או אחראי, במישרין או בעקיפין, בשום צורה לכל אובדן או נזק מכל סוג שהוא שייגרמו כתוצאה מאי-עמידה בסעיף זה של התנאים, או בקשר לאי-ציות שלך.

 

6. אזורים אינטראקטיביים ותרומות משתמשים

אזורים מסוימים באתר עשויים לכלול ביקורות משתמשים, פורומי דיון, פרסומים, האשטאגים או אזורים אינטראקטיביים אחרים או תכונות קהילתיות ("אזורים אינטראקטיביים"), שעשויים לאפשר לך ולמשתמשים אחרים לשלוח תמונות, תמונות, יצירות אמנות, גרפיקה, צלילים, מוזיקה , עיצובים, וידאו, חומרים אורקוליים, סקירות מוצרים, הערות, שאלות, משוב, רעיונות, הצעות או מידע או תוכן אחר דרך האתר או אחר ("תרומות"). תרומות אינן משקפות את הדעות של האתר שלנו . אתה האחראי הבלעדי לשימוש שלך באזורים האינטראקטיביים של האתר ולכל תרומה שתפרסם, שניהם נעשים על אחריותך בלבד. האתר שלנו אינו לוקח אחריות ואינו נושא באחריות לכל תרומה שפורסמה, מאוחסנת או הועלתה על ידך או כל צד שלישי, או לכל אובדן או נזק להן. בנוסף, למרות שלאתר שלנו אין חובה לנטר או לסנן תרומות המתפרסמות בכל אזור אינטראקטיבי, האתר שלנו רשאי לערוך או להסיר כל תרומה באתר בכל עת ומכל סיבה ללא הודעה מוקדמת.

 

על ידי פרסום תרומות או שימוש בהאשטאגים שלנו, אתה מעניק לאתר שלנו זכות ורישיון בלתי בלעדי, ללא תמלוגים, בלתי חוזר, עולמי, תמידי ורישיון להשתמש, לשכפל, לשנות, להתאים, לתרגם, לפרסם, להציג, לבצע, להפיץ ואחרים לנצל או להשתמש לפי שיקול דעתנו בתרומות כאלה בכל דרך או מדיה שפותחו כעת או מאוחר יותר, לרבות הזכות לשנות, ליצור יצירות נגזרות, לתת רישיון משנה, להקצות ולמסחר. אנו עשויים להשתמש בתרומות שלך למטרות שיווק, לרבות ללא הגבלה בקטלוגים, דוא"ל ותקשורת אחרת עם לקוחות, חומרי חנות ושיווק אחר, לרבות במדיה חברתית. אנו עשויים להציג פרסומות בקשר עם התרומות שלך או בדפים שבהם אתה או אחרים עשויים לצפות בתרומות שלך, ואנו עשויים להשתמש בתרומות שלך כדי לפרסם ולקדם את האתר שלנו או כל אחת מחברות הבת או השותפים שלו או את האתר. הרישיון שלנו להשתמש בתרומות שלך הוא בתשלום מלא וללא תמלוגים, כלומר איננו חייבים לך שום דבר אחר בקשר לשימוש שלנו בתרומות שלך. אתה גם מוותר על כל הזכויות בתרומות שלך ועל התרומות שלך לטובתנו, היורשינו, הנציגים ובעלי הרישיון שלנו. איננו מחויבים ולא נהיה מחויבים לשמור על תרומות כלשהן בסודיות, לשלם כל פיצוי עבור תרומות כלשהן או להגיב לתרומות כלשהן.

 

אתה מבטיח כי: (1) אתה הבעלים של כל הזכויות על התרומות שלך או, אם אינך הבעלים של כל הזכויות, אז לפחות תהיה לך הזכות לתת לאתר שלנו את הזכויות המתוארות לעיל; (2) שילמת ותשלם במלואו עמלות או תשלומים אחרים שעשויים להיות קשורים לשימוש בתרומות שלך; וכן (3) התרומות שלך אינן מפרות את זכויות הקניין הרוחני, זכויות הפרטיות, זכויות הפרסום או זכויות משפטיות אחרות של צד שלישי כלשהו.

 

7. הנחיות תרומה

על ידי השימוש באתר, אתה מסכים שהתרומות והשימוש שלך באזורים אינטראקטיביים יתאימו לכל החוקים החלים, ולא:

מכיל כל חומר המהווה לשון הרע כלפי כל אדם, לשון הרע, מגונה, פורנוגרפי, פוגעני, מעורר שנאה, שערורייתי, מעורר שנאה, מאיים או מסית;

לקדם חומר בעל אופי מיני בוטה;

לקדם אפליה על בסיס גזע, מין, דת, לאום, מוגבלות, נטייה מינית או גיל;

לעודד, לקדם או לסייע לכל פעולה בלתי חוקית לרבות, אך לא רק, אלימות או שימוש לרעה במחשב, או הפרה של זכויות הקניין הרוחני של כל אדם אחר;

מכיל וירוסים, נתונים פגומים או קבצים מזיקים, משבשים או הרסניים אחרים;

להיעשות תוך הפרה של כל חובה משפטית המגיעה לצד שלישי, כגון חובה חוזית או חובת אמון;

לאיים, להתעלל או לחדור לפרטיות של אחר, או לגרום למטרד, אי נוחות או חרדה מיותרת או עלול להטריד, להרגיז, להביך, להבהיל או להרגיז כל אדם אחר, הכל כפי שנקבע לפי שיקול דעתנו הבלעדי;

צפוי להונות אדם כלשהו או להשתמש בו כדי להתחזות לאדם כלשהו, או להציג מצג שווא של זהותך או השתייכותך לאדם כלשהו;

תנו רושם שהוא נובע מאיתנו, אם זה לא המצב; ו/או

מכיל כל דבר שעל פי קביעתו הבלעדית של האתר שלנו , מעורר התנגדות או מונע מכל אדם אחר להשתמש או ליהנות מהאתר, או שעלול לחשוף את האתר שלנו או משתמשיו לכל נזק או חבות מכל סוג שהוא.

 

אי ציות להנחיות תרומה אלה ("הנחיות תרומה"), כפי שנקבע על פי שיקול דעתו הבלעדי של האתר שלנו , מהווה הפרה של תנאים אלה. אם תפר את הנחיות התרומה הללו, אנו עשויים לנקוט בפעולה כפי שנראה לנכון, לרבות אך לא רק: (i) הפסקת זכותך להשתמש באתר; (ii) הסרה של תרומות כלשהן; (iii) נקיטת הליכים משפטיים נגדך, ובמקרה זה אתה מסכים שנוכל לגבות עלויות סבירות ושכר טרחת עורכי דין; ו/או (iv) גילוי מידע לרשויות אכיפת החוק.

 

8. תלונות על הפרת זכויות יוצרים וקניין רוחני

 

מדיניות הפרה. חומרים המפרים לכאורה באתר עשויים להיות מוסרים או להשעות לפי שיקול דעתנו או כפי שהוגדר בחוק. הפרה חוזרת של משתמש באתר עלולה לגרום להפסקת הגישה והשימוש של אותו משתמש לאתר.

 

הודעה לאתר שלנו . אם אתה סבור שמשהו שמתפרסם באתר מפר זכויות יוצרים כלשהן שבבעלותך או בשליטתך, אנא ספק לסוכן זכויות היוצרים של האתר שלנו את המידע הכתוב הבא הנדרש על פי חוק זכויות היוצרים של המילניום הדיגיטלי (DMCA):

שם, כתובת, מספר טלפון, כתובת דוא"ל וחתימה פיזית או אלקטרונית של בעל זכויות היוצרים, או מישהו המורשה לפעול בשמו של בעל זכויות היוצרים;

תיאור של היצירה המוגנת בזכויות יוצרים או קניין רוחני אחר שלטענתך הופרו;

תיאור היכן נמצא החומר שלטענתך מפר באתר, עם מספיק פרטים כדי שהאתר שלנו עשוי למצוא אותו;

הצהרה בכתב כי אתה מאמין בתום לב שהשימוש השנוי במחלוקת אינו מורשה על ידי בעל זכויות היוצרים או הקניין הרוחני, סוכנו או החוק; ו

הצהרה על ידך, תחת עונש של עדות שקר, שהמידע לעיל בהודעתך מדויק וכי אתה הבעלים של זכויות היוצרים או הקניין הרוחני או מורשה לפעול בשמו של בעל זכויות היוצרים או הקניין הרוחני.

 

9. סיכון לאובדן

הסיכון לאובדן ובעלות על כל פריט שנרכש על ידך, עוברים אליך עם מסירת הפריט שלנו למוביל. אנו לא מקבלים בעלות על אף פריט שהוחזר עד שהפריט יגיע למרכז ההפצה שלנו. לפי שיקול דעתנו, ניתן להנפיק החזר ללא צורך בהחזרה, ובמקרה זה, איננו מקבלים בעלות על הפריט המוחזר.

 

10. שינוי

אנו שומרים לעצמנו את הזכות לשנות, לערוך, למחוק או לשנות תנאים אלה בכל עת, ושינויים כאלה יהיו בתוקף באופן מיידי. אם אתה מתנגד לשינויים כאמור, הפנייה היחידה שלך היא להפסיק את השימוש באתר. אנו נודיע לך על כל שינוי או שינוי על ידי פרסום תנאי השימוש המעודכנים באתר וציון בראש תנאי השימוש את התאריך בו עודכנו לאחרונה. השימוש שלך באתר לאחר פרסום שינוי מהווה את הסכמתך ואת הסכמתך לתנאי השימוש המתוקנים.

Copyright © 2024 Koifootwearisrael.